måndag 31 maj 2010

Hej !

idag mår jag jättedåligt, och jag ger er nöjet att läsa om min dag!

det började när jag hade ätit lunch, och skulle ha NO. vi åt ngn konstig falukorv med gojjs på. Med torra makaroner.
jag fick skit ont i magen, så jag tänkte "om jag går på toa går det bättre".. Nej.
det blev värre, jag satt och började må illa nu med, och magen värkte som faan !
jag satt lutad över handfatet , i vilken sekund som helst var jag beredd på att spy tänkte jag.
men nej !
det hände inte.
jag blev jätte yr, och alla stod där ute & försökte prata med mig,
men jag kunde inte svara , jag tänkte bara på hur yr jag var, och ja grät..

sen iaf kom Eva Lacandler.
Våran NO lärare, hon försökte lugna mig, och sa att hon kunde skjutsa hem mig, så fort jag kommer ut , skulle jag knacka på deras arbets rum.
Men sen var hon tvnugen att gå på lektion, jag satt där inne minst 1 och enhalv timme.
Sen kom Katarina Ekelund, och sa samma sak. Hon skulle bara gå och säga till Christian, en annan lärare.
Så jag sket i hur ont det gjorde, och jag lyckades ta mig ut.
då var hon borta, så jag knackade på Arbetslagets rum.
då kom min klassföreståndare, Jeanette Sourpraya, och ba; " Herregud! du är ju helt vit i ansiktet! nästan grön!"
sen gav hon mig en påse, och skjutsade hem mig.

jag va så jävla rädd att jag skulle spy i hennes bil..
tur att man har så jävla bra lärare!
sen gick jag iaf och sov i soffan.
nu har jag vaknat till , & mår bättre.

XOXO - LittlePinkHedgehog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar